Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

welke taal is dit,is dit wel een taal?

0 stemmen
is dit wel een taal ?
㭻埜ⱘ⇓Ѱ戅懎ਆ嗕⬄樢ⓑ⬆ರ惁䄍ӂ喌㣩Ⅺ嗕▘嗕⬕⬢䝡匦ᙎដ哓᳡伺燺爴㥆嗑ヵ洂㥤ጺ癃ڗ欪ヲ䲯䭈ᔌ䛙㍋ᛙ㍋ᛙ㊵Ӫ嗕⬩₀
Jan 4 geplaatst in Overig door theflip

1 Antwoord

0 stemmen
 
Beste antwoord
Dit is mandarin Chinees met een heleboel onzinnige dingen en tekens ertussenin. Een soort sms van een dronken Chinees
Jan 4 beantwoord door spanishjohan
Jan 4 geselecteerd door theflip
Thanks voor info... dacht het al aan bepaalde tekens te zien!

Gerelateerde vragen

1 antwoord 236x bekeken
Jul 30, 2016 geplaatst in Overig door Saar8
1 antwoord 1,684x bekeken
Feb 10, 2015 geplaatst in Overig door Noa51
1 antwoord 322x bekeken
Nov 6, 2014 geplaatst in Overig door Kelly32
3 antwoorden 329x bekeken
...