Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

wat zijn de vertalingen van de meest gebruikte afkortingen van ondernemingsvormen in het Frans zoals sprl?

0 stemmen
ik werk in een bedrijf waar de helft van ons cliënteel Franstalig is, de ondernemingsvormen zijn meestal eenmanszaak of bv bvba, maar af en toe staat er iets bij zoals vandaag MAR SPRL?
Sep 29, 2014 geplaatst in Frans door ChristelC

1 Antwoord

0 stemmen
 
Beste antwoord
Sep 29, 2014 beantwoord door spanishjohan
Sep 29, 2014 geselecteerd door ChristelC
Super bedankt!

Gerelateerde vragen

1 antwoord 252x bekeken
1 antwoord 239x bekeken
Mar 4, 2012 geplaatst in Frans door anoniem
5 antwoorden 1,246x bekeken
2 antwoorden 7,462x bekeken
...