Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

hoe schrijf je dit in het engels

+1 stem
het is duidelijk je bent niet geinteresseerd in contact, ik vind het jammer maar ok het is jouw keuze
Jan 29, 2012 geplaatst in Engels door lauravries

2 Antwoorden

+2 stemmen
 
Beste antwoord
It is clear. You're not interested to get in touch. I'm sorry about that, but alright, it's your choice.

I get it. You're not interested to get in touch. I'm sorry about that, but I can live with it, it's your choice.
Jan 29, 2012 beantwoord door mollandaise
geweldig bedankt, dit is wat ik goed kan gebruiken en bedoel
en wanneer je zegt ik begrijp het als aanvang van de zin. Is het dan "I understand"
Je kunt zeggen: I understand, of I get it. Dat laatste is wat meer populair taalgebruik.
duidelijk, bedankt voor je aanvulling!
it's my pleasure!
+1 stem
I understand that you're not interested in having contact, it's a pity but ok it's your choise
Jan 29, 2012 beantwoord door spanishjohan
fijn bedankt, toch weer anders geformuleerd dat de eerste reactie van Mollandaise
Even als aanvulling, het is 'choice', en niet 'choise'. Just in case ;)

Gerelateerde vragen

2 antwoorden 172x bekeken
4 antwoorden 631x bekeken
2 antwoorden 757x bekeken
2 antwoorden 331x bekeken
...