Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

op een gezichtscreme staat in het frans sans paraben wat is dat?

0 stemmen
op een gezichtsolie staat in het frans sans paraben ik heb geen idee wat dat is kunnen jullie dit voor mij vertalen
Mar 13, 2012 geplaatst in Frans door anoniem

1 Antwoord

+1 stem
 
Beste antwoord
Zonder parabenen. Dat zijn chemisch vervaardigde conserveermiddelen die vaak aan cosmeticaproducten worden toegevoegd zoals shampoo en douchegel etc. Volgens sommige onderzoeken zouden deze echter zowel voor mens als milieu schadelijke gevolgen hebben en daarom is de huidige tendens parabenen te weren uit zulke producten. Dit wordt dan ook op de verpakking aangegeven.

Mvg,

Alex
Mar 13, 2012 beantwoord door anoniem

Gerelateerde vragen

0 antwoorden 623x bekeken
Dec 8, 2015 geplaatst in Frans door ajla
2 antwoorden 4,902x bekeken
Apr 26, 2013 geplaatst in Frans door Pirou
1 antwoord 125x bekeken
2 antwoorden 4,101x bekeken
...