Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Hoe vertaal je het tijdstip 16:46 naar het Duits

0 stemmen
Ik ben bezig om "elektronische" tijdsaanduidingen naar gewoon Duits te vertalen.
Okt 14, 2015 geplaatst in Duits door JanSpring

1 Antwoord

+1 stem
 
Beste antwoord
sechzehn Uhr sechsundvierzig
Okt 14, 2015 beantwoord door spanishjohan
Okt 14, 2015 geselecteerd door JanSpring
als je nog meer digitale tijdsaanduidingen wilt vertalen, gewoon even een seintje sturen!

Gerelateerde vragen

1 antwoord 146x bekeken
3 antwoorden 1,420x bekeken
1 antwoord 63x bekeken
...