Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Wat is staartbotje in het Frans?

0 stemmen
Ik kan nergens de juiste vertaling vinden.
Feb 7, 2012 geplaatst in Frans door anoniem

1 Antwoord

+2 stemmen
 
Beste antwoord
staartbotje of stuit = le coccyx
Feb 7, 2012 beantwoord door spanishjohan

Gerelateerde vragen

2 antwoorden 1,582x bekeken
1 antwoord 606x bekeken
1 antwoord 591x bekeken
1 antwoord 679x bekeken
...