Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Wat betekend 'saumkante'.

0 stemmen
een woord bij een naaipatroon.
Jan 27 geplaatst in Duits door mianulens

1 Antwoord

+1 stem
 
Beste antwoord
Die Saumkante = nach der Innenseite [doppelt] umgeschlagener und dort angenähter Stoffrand eines Kleidungsstück = aan de binnenzijde [dubbel] gevouwen en genaaide stof van een kledingstuk ofwel in goed Nederlands: de zoom
Jan 27 beantwoord door spanishjohan
Jan 28 geselecteerd door vertalen.nu
Dank je wel spanishjohan.
graag gedaan Mia

Gerelateerde vragen

1 antwoord 33x bekeken
2 antwoorden 103x bekeken
1 antwoord 4,841x bekeken
1 antwoord 737x bekeken
...