Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Weet iemand hoe je engels in het engels schrijft? [gesloten]

0 stemmen
engels in het engels?
gesloten met de reden: antwoord gekozen
Apr 8, 2012 geplaatst in Engels door rujjjmjf
Jun 9, 2012 gesloten door vertalen.nu

3 Antwoorden

+2 stemmen
 
Beste antwoord
Dan schrijf je:
ENGLISH

bv. I wrote my letter in English
Apr 8, 2012 beantwoord door spanishjohan
0 stemmen
The answer is 'english'
Apr 10, 2012 beantwoord door anoniem
–1 stem
toch niet zo moeilijk lijkt mij
inderdaad is het english en trwns geen englisch
Jun 9, 2012 beantwoord door anoniem
Yes but languages in English we write with a capital letter

Gerelateerde vragen

1 antwoord 477x bekeken
2 antwoorden 986x bekeken
1 antwoord 493x bekeken
1 antwoord 798x bekeken
2 antwoorden 410x bekeken
...