Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

wat is formulier in het Engels?

0 stemmen
Wat is formulier in het Engels? Heb ik nodig voor mij huiswerk...
Apr 12, 2012 geplaatst in Engels door lisa72

1 Antwoord

+3 stemmen
 
Beste antwoord
het formulier = the form

afkomstig van 'formally standarized document'
Apr 12, 2012 beantwoord door spanishjohan
dank je, volgens vertaalsites was het formulier gewoon
Dank voor je ster. Als je op Vertalen-nu NL-EN gaat en formulier zoekt, dan zul je ook het antwoord vinden, inclusief de uitspraak (luidsprekertje aanklikken).

Gerelateerde vragen

2 antwoorden 4,118x bekeken
2 antwoorden 268x bekeken
1 antwoord 9,063x bekeken
1 antwoord 1,616x bekeken
1 antwoord 1,274x bekeken
...