Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

wat is in het engels, peuterspeelzaal?

0 stemmen
ik kan het niet vinden weet jij het?
xxxxx
Okt 2, 2012 geplaatst in Engels door lexje-is-lief

2 Antwoorden

+2 stemmen
 
Beste antwoord
De omschrijving van peuterspeelzaal(plaats) = een ruimte waar kinderen, die nog te jong zijn om naar school te gaan, onder toezicht kunnen spelen.
Er zijn verschillende mogelijkheden dit te vertalen:
day care center, day-nursery, playgroup, kindergarten, preschool
Okt 2, 2012 beantwoord door spanishjohan
Okt 17, 2012 geselecteerd door vertalen.nu
–1 stem
het is childgarden
Okt 16, 2012 beantwoord door ikkeikke
Nee, het is absoluur geen childgarden. Kijk naar het antwoord van spanishjohan, die geeft diverse mogelijkheden.

Gerelateerde vragen

2 antwoorden 367x bekeken
1 antwoord 12,114x bekeken
1 antwoord 1,987x bekeken
1 antwoord 1,969x bekeken
1 antwoord 142x bekeken
...