Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Wat is debuut in het engels.

+1 stem
hij maakte zijn debuut in 1989.

en hoe spreek je dit uit in het engels?
Okt 15, 2012 geplaatst in Overig door lovestone.

2 Antwoorden

0 stemmen
 
Beste antwoord
De vertaling is:

"He made his debut in 1989"

De uitspraak kun je beluisteren door op het luidsprekertje te klikken op:
http://www.vertalen.nu/vertaal?vertaal=debuut&van=nl&naar=en#
Okt 15, 2012 beantwoord door vertalen.nu
Okt 23, 2012 geselecteerd door lovestone.
0 stemmen
De juiste vertaling zou "debut" of in sommige gevallen "entry" moeten zijn. Meestal is het juiste antwoord echter "debut", zoals al gezegd :)
Dec 16, 2012 beantwoord door anoniem

Gerelateerde vragen

2 antwoorden 268x bekeken
1 antwoord 9,069x bekeken
1 antwoord 1,617x bekeken
1 antwoord 1,274x bekeken
4 antwoorden 2,932x bekeken
...