Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Wat is in het engels, zich inzetten?

0 stemmen
hij zet zich ook in voor diabetes.



Groetjes
Okt 18, 2012 geplaatst in Engels door lovestone.

1 Antwoord

+1 stem
 
Beste antwoord
He has dedicated himself to diabetics (dus voor de mensen met diabetes)
He has dedicated himself to the cause of diabetes
He has committed himself to the cause of diabetes
He is committed to the cause of diabetes
Okt 18, 2012 beantwoord door mollandaise
Okt 21, 2012 geselecteerd door lovestone.

Gerelateerde vragen

1 antwoord 656x bekeken
2 antwoorden 422x bekeken
1 antwoord 12,705x bekeken
1 antwoord 2,244x bekeken
1 antwoord 2,252x bekeken
...