Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

hoe kan wachtwoord veranderen? [gesloten]

0 stemmen
wachtwoord veranderen??
gesloten met de reden: antwoord bekend
Dec 10, 2012 geplaatst in Overig door Hettie Klaassen Holl
Dec 11, 2012 gesloten door vertalen.nu

1 Antwoord

+1 stem
 
Beste antwoord
Als je bent ingelogd, kun je rechts boven in beeld op je naam/pseudoniem klikken, dan kom je in je account. Links bovenin staat "wachtwoord wijzigen", daarop klikken en je wachtwoord veranderen.
Dec 11, 2012 beantwoord door mollandaise
Dec 11, 2012 geselecteerd door vertalen.nu

Gerelateerde vragen

1 antwoord 224x bekeken
1 antwoord 220x bekeken
2 antwoorden 417x bekeken
1 antwoord 261x bekeken
Mar 13, 2012 geplaatst in Overig door petravaessen
1 antwoord 305x bekeken
...