Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

wat betekent compter, je viens...

0 stemmen
compter
je viens
chez vous
la race
la campagne
le test
gratuit
Dec 17, 2011 geplaatst in Frans door anoniem
Dec 17, 2011 gewijzigd door vertalen.nu

1 Antwoord

+1 stem
 
Beste antwoord
compter = rekenen, berekenen
je viens = ik kom
chez vous = bij jullie / bij u
la race = het ras
la campagne = het platteland
le test = de test
gratuit = gratis
Dec 17, 2011 beantwoord door anoniem
Compter zou ik eerder vertalen als "tellen"

Gerelateerde vragen

1 antwoord 171x bekeken
1 antwoord 749x bekeken
3 antwoorden 417x bekeken
Apr 15, 2014 geplaatst in Frans door brendake
1 antwoord 122x bekeken
1 antwoord 122x bekeken
Apr 15, 2014 geplaatst in Frans door brendake
...