Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

wat betekent yemekleri in het turks

0 stemmen
als het kan wil ik het wel graag weeten
Jun 16, 2013 geplaatst in Turks door lamando46

1 Antwoord

+1 stem
 
Beste antwoord
yemekleri  = borden. Borden om van te eten en om te serveren
yemek = voedsel, eten

Klik hier voor foto's:
https://www.google.nl/search?q=yemekleri&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=sxi-Ue2uMYiWtQa45YHQDQ&ved=0CD4QsAQ&biw=1440&bih=785
Jun 16, 2013 beantwoord door spanishjohan
Jun 26, 2013 geselecteerd door lamando46
oke dankje wel spanishjohan
voedsel,eten
thx mihmat merve

Gerelateerde vragen

1 antwoord 11,029x bekeken
1 antwoord 362x bekeken
2 antwoorden 726x bekeken
1 antwoord 595x bekeken
1 antwoord 338x bekeken
Jun 27, 2013 geplaatst in Turks door lamando46
...