Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

wat betekent gıda in het turks [gesloten]

0 stemmen
ik zoeken kan het niet vinden
gesloten met de reden: antwoord bekend
Jun 18, 2013 geplaatst in Turks door lamando46
Sep 23, 2016 gesloten door vertalen.nu
oke maar ik meende dat yemek eten was maar nu weet ik het dankje wel  spanishjohan
yemek = eten, consumeren. Dus het werkwoord
bv. ben yemek = ik eet

gida = eten, het voedsel. Dus het zelfstandig naamwoord
gıda ihtiyacım var = ik heb eten nodig
dankje gr lamando

1 Antwoord

+1 stem
 
Beste antwoord
gida = voedsel, eten

bv.
gıda ihtiyacım var = ik heb eten nodig
Gıda ve Tarım Örgütü     = Voedsel- en Landbouworganisatie
Jun 18, 2013 beantwoord door spanishjohan
Jun 25, 2013 geselecteerd door lamando46

Gerelateerde vragen

1 antwoord 305x bekeken
2 antwoorden 549x bekeken
1 antwoord 493x bekeken
1 antwoord 293x bekeken
Jun 28, 2013 geplaatst in Turks door lamando46
1 antwoord 434x bekeken
Jun 27, 2013 geplaatst in Turks door lamando46
...