Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Duits-Nederlands

0 stemmen
Neuheiten zum attraktiven Einführungspreis!
Alle Fasern für jeden Hauttyp geeignet!
Aug 13, 2013 geplaatst in Nederlands door Astrid75

1 Antwoord

0 stemmen
 
Beste antwoord
nieuwtjes tegen aantrekkelijke introductieprijs!
alle vezels passend voor alle huidtypes!

alternatief voor nieuwtjes = noviteiten
Aug 13, 2013 beantwoord door spanishjohan
Aug 22, 2013 geselecteerd door Astrid75

Gerelateerde vragen

1 antwoord 64x bekeken
Aug 9, 2013 geplaatst in Nederlands door Astrid75
0 antwoorden 197x bekeken
2 antwoorden 180x bekeken
...