Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

wat is typefout in het engels?

+2 stemmen
weet iemand wat typefout is in het engels?
Jan 16, 2012 geplaatst in Engels door anoniem

6 Antwoorden

+2 stemmen
 
Beste antwoord
typing error, ook wel typo
Jan 17, 2012 beantwoord door mollandaise
+1 stem
type error volgens vertalen-nu
Jan 17, 2012 beantwoord door spanishjohan
Zo stond het inderdaad op de site, maar dat is niet 100% correct. We hebben het nu aangepast, betere vertalingen zijn typing error, typo of typographical error
0 stemmen
Het is typographical error
Mei 5, 2012 beantwoord door anoniem
–1 stem
Ik geloof dat het "type mistake" is, anders moet je het even opzoeken in het woordenboek.
Mei 27, 2012 beantwoord door anoniem
–1 stem
het antwort is typefault
Mei 29, 2012 beantwoord door anoniem
jij moet het weten met dit antwort
toch jammer dat het vout is, dat antwort
nouw ja, folgende ker beeter. meedoen is ales.
:-):-):-):-):-)
inderdaat jamer dad het vout is. :')
–2 stemmen
het is type error
Mei 7, 2012 beantwoord door anoniem
als je toch de typo niet wil accepteren (en dat is echt goed Engels), maak er dan op zijn minst typing error van. En zeker een type of typing mistake, dat zal geen Engels/Amerikaans persoon ooit gebruiken.

Gerelateerde vragen

1 antwoord 194x bekeken
1 antwoord 546x bekeken
2 antwoorden 296x bekeken
1 antwoord 10,203x bekeken
1 antwoord 1,750x bekeken
...