Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Advantages wat betekend dit"?

0 stemmen
Weet iemand dit woord?
Ik weet heet zelf namelijk niet.
Ik heb het echt nodig.

Al vast bedankt.
................
Okt 16, 2014 geplaatst in Engels door beukelnoot

1 Antwoord

+1 stem
 
Beste antwoord
Voordelen, toch?
Okt 16, 2014 beantwoord door anoniem
Okt 22, 2014 geselecteerd door beukelnoot
dank je wel yolka

Gerelateerde vragen

1 antwoord 1,062x bekeken
Jan 18, 2012 geplaatst in Engels door anoniem
3 antwoorden 924x bekeken
1 antwoord 556x bekeken
...