Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Wat betekent de afkorting TAB?

0 stemmen
Ik heb deze afkorting een keer gezien maar weet niet wat het betekent.
Mar 11, 2015 geplaatst in Overig door aagje

2 Antwoorden

+1 stem
 
Beste antwoord
tab = tabellatie

Tabellatie is het verspringen van de cursor naar een door jouw te bepalen plaats. Op het toetsenbord staat de tabellering op de vierde knop van onderen links.
Mar 13, 2015 beantwoord door spanishjohan
Jun 20, 2016 geselecteerd door aagje
heel erg bedankt
+2 stemmen
Het kan ook zijn: Tegen elk Aannemelijk Bod. Dat zie je vaak op marktplaats
Mar 13, 2015 beantwoord door mollandaise
jij ook bedankt!!

Gerelateerde vragen

1 antwoord 3,031x bekeken
2 antwoorden 9,703x bekeken
Aug 1, 2013 geplaatst in Spaans door 540-54-
1 antwoord 5,842x bekeken
1 antwoord 411x bekeken
3 antwoorden 2,174x bekeken
...