Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Hoe zeg je klas in het Engels?

+4 stemmen
Klas in de zin van bijvoorbeeld: ik zit in klas 2a (op school)
Nov 16, 2011 geplaatst in Engels door anoniem

6 Antwoorden

+3 stemmen
 
Beste antwoord
ah lol in dat geval zit je al in het hoger onderwijs dus zit je hoe dan ook in het 2de jaar

... (in) grade 2a, (I follow the Batchelor's education)

lijkt me nog steeds het beste
Nov 18, 2011 beantwoord door warofhelium
+3 stemmen
klass bestaat niet in het engels!
en class betekend meer een vak bv: nederlands

...(in) grade 2a

lijkt me het beste als het een taak voor school is omdat jullie het Engelse schoolsysteem nog niet gezien hebben
Nov 17, 2011 beantwoord door warofhelium
+1 stem
Het klassenstelsel verloopt anders, meestal gebruik je (nummer)th grade.
Nov 17, 2011 beantwoord door anoniem
+1 stem
Daarnaast lopen ze 2 voor (1st grade = de kleuterklas, enz tot en met elementery school)
Nov 17, 2011 beantwoord door anoniem
het betekenk klass. dat is het engelse woord ervoor
klass bestaat niet, class wel maar dat is voor een vak
0 stemmen
Class...
I'm in the class 2a (on school).
En 't is eigenlijk grade ..th ...
Mar 16 beantwoord door Rachelle
–1 stem
Ik had het er niet bij gezet, maar ik bedoelde klas "2a" van een bacheloropleiding... Niet van de basisschool/middelbare school.
Nov 17, 2011 beantwoord door anoniem
je moet '1st form' of 2nd form' zeggen.
Hoezo weet je dat nog niet als je al in de bacheleropleiding zit?
Das het unief é, dan heb je al meer dan 6 jaar engels gehad op school...

Gerelateerde vragen

2 antwoorden 967x bekeken
2 antwoorden 424x bekeken
3 antwoorden 1,121x bekeken
2 antwoorden 8,583x bekeken
...