Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Hoe moet je het beste antwoord kiezen?

0 stemmen
Ik zie nergens een link. Zou het dat  groot vinkteken zijn linksaan?
Jun 14, 2015 geplaatst in Nederlands door zkr600

1 Antwoord

0 stemmen
 
Beste antwoord
Bij ieder antwoord staat inderdaad een groot vinkje, door daar op te klikken kies je het beste antwoord. Dit kun je overigens alleen doen bij je eigen vragen, het is dus niet mogelijk om bij iedere willekeurige vraag het beste antwoord te kiezen.
Jun 14, 2015 beantwoord door vertalen.nu
Jun 14, 2015 geselecteerd door zkr600

Gerelateerde vragen

3 antwoorden 193x bekeken
2 antwoorden 267x bekeken
1 antwoord 312x bekeken
1 antwoord 3,994x bekeken
1 antwoord 313x bekeken
...