Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Hoe heet in het engels een inwoner van Mallorca, enkelvoud plus meervoud.

0 stemmen
zelfs in de hele dikke Van Dale woordenboeken die ik heb, staat het niet.
Jul 29, 2015 geplaatst in Engels door pallas23

2 Antwoorden

0 stemmen
 
Beste antwoord
in het engels dus: un Mallorquín = a Majorcan, mv. Majorcans
Jul 30, 2015 beantwoord door yancito
Jul 30, 2015 geselecteerd door pallas23
Dank je wel! Blij mee.
0 stemmen
Mallorcaan (e.v.) Mallorcanen (m.v.)
Jul 30, 2015 beantwoord door BlackDog

Gerelateerde vragen

1 antwoord 4,808x bekeken
1 antwoord 1,655x bekeken
Feb 11, 2014 geplaatst in Engels door jwmpeters
1 antwoord 3,577x bekeken
...