Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Wat betekent ai se eu te pego?

+1 stem
Dit is de titel van een recent populair liedje in Brazilië (en over heel de wereld ondertussen...)
Jan 28, 2012 geplaatst in Portugees door anoniem

3 Antwoorden

+1 stem
 
Beste antwoord
Ah, als ik je te pakken krijg

Zoek: Google/ai se eu te pego en je vindt de originele tekst en de nederlandse vertaling
Zanger: Michael Teló
Jan 28, 2012 beantwoord door spanishjohan
dit is inderdaad het beste andwoordt want het is wel zo want als je dat opzoekt staat er het zelfde
+1 stem
Hier de clip + nederlandse ondertiteling:

http://www.youtube.com/watch?v=wUb71HOpqmA
Feb 13, 2012 beantwoord door anoniem
0 stemmen
Dit betekend zoiets als: "Als ik je vasthoud"
Feb 13, 2012 beantwoord door anoniem

Gerelateerde vragen

1 antwoord 1,774x bekeken
3 antwoorden 758x bekeken
1 antwoord 239x bekeken
...