Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

hoe zeg je in het engels the apple, the = thie?

+1 stem
hoe spreek je dan het woordje the uit, wordt dat dan the of thie??
Feb 4, 2012 geplaatst in Nederlands door anoniem

1 Antwoord

+2 stemmen
 
Beste antwoord
Als het lidwoord 'the' voor een zelfstandig naamwoord beginnend met een klinker staat, dan spreek je "THIE"

In dit geval dus 'thie' apple
Feb 4, 2012 beantwoord door spanishjohan
Heel erg bedankt!!!

Gerelateerde vragen

1 antwoord 430x bekeken
2 antwoorden 1,089x bekeken
Feb 14, 2012 geplaatst in Nederlands door anoniem
1 antwoord 266x bekeken
1 antwoord 762x bekeken
1 antwoord 411x bekeken
...