Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Kun je dit zeggen in Spaans? Sigues enojadome?

0 stemmen
Ben je nog boos op me?
Is dat Sigues enojadome? of is het sigues enojado a mi.
Jan 14, 2017 geplaatst in Spaans door Jomarju

1 Antwoord

0 stemmen
 
Beste antwoord
¿sigues enojado conmigo? of ¿sigues enfadado conmigo? of ¿todavía estás enfadado conmigo?
Jan 15, 2017 beantwoord door spanishjohan
Jan 15, 2017 geselecteerd door Jomarju
Geweldig! Dank je wel.

Gerelateerde vragen

2 antwoorden 422x bekeken
1 antwoord 271x bekeken
1 antwoord 194x bekeken
1 antwoord 433x bekeken
...