Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Hoe zeg je dat je veel huiswerk voor geschiedenis hebt?

0 stemmen
Voor Frans moet ik een filmpje maken over het hoofdstuk: School. Ik moet nu zeggen dat ik veel huiswerk heb voor geschiedenis, kan iemand daarmee helpen?
Okt 27, 2019 geplaatst in Frans door Jessdebosbes
Okt 27, 2019 gewijzigd door Jessdebosbes

1 Antwoord

+1 stem
 
Beste antwoord
ik heb veel huiswerk voor geschiedenis

j'ai beaucoup de devoirs pour l'histoire
Okt 28, 2019 beantwoord door spanishjohan
Okt 31, 2019 geselecteerd door Jessdebosbes

Gerelateerde vragen

3 antwoorden 3,187x bekeken
1 antwoord 411x bekeken
Okt 16, 2014 geplaatst in Frans door anoniem
2 antwoorden 4,252x bekeken
...