Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

hoe zeg je in frans 'een grote kloof tussen de mensen'

0 stemmen
hoe zeggen in  Frans 'een grote kloof tussen de mensen'
Mar 20, 2012 geplaatst in Frans door letyta

1 Antwoord

0 stemmen
 
Beste antwoord
un écart important entre les hommes (mensen)
alternatief:
entre être humain = tussen de mensheid
entre les gens = tussen personen
entre humanité = tussen menselijkheid
Mar 20, 2012 beantwoord door spanishjohan
iov les hommes kun je natuurlijk zeggen "les gens"

Gerelateerde vragen

2 antwoorden 570x bekeken
Jan 30, 2012 geplaatst in Frans door anoniem
2 antwoorden 478x bekeken
...