Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

produkte dieser kollektion prompt ab lager verfugbar.

+1 stem
graag vertalen
Apr 17, 2012 geplaatst in Duits door klink1928

1 Antwoord

+1 stem
 
Beste antwoord
Produkte dieser Kollektion prompt ab Lager verfügbar =
producten in deze collectie direct uit voorraad leverbaar
Apr 17, 2012 beantwoord door spanishjohan

Gerelateerde vragen

2 antwoorden 119x bekeken
1 antwoord 106x bekeken
...