Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Hoe zeg je 'een lichtinval' in het Frans?

0 stemmen
Dit is voor een spreekbeurt Frans,dus alvast bedankt!
Jun 4, 2012 geplaatst in Frans door Blesje Lover

1 Antwoord

+1 stem
 
Beste antwoord
lichtinval = angle d'éclairage
de lichtinval = l'angle d'éclairage
een lichtinval = un angle d'éclairage
Jun 4, 2012 beantwoord door spanishjohan
Jun 5, 2012 geselecteerd door vertalen.nu
Heel erg hard bedankt!
succes met je spreekbeurt !!

Gerelateerde vragen

3 antwoorden 425x bekeken
Dec 9, 2011 geplaatst in Frans door anoniem
2 antwoorden 506x bekeken
2 antwoorden 588x bekeken
Jan 30, 2012 geplaatst in Frans door anoniem
...