Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

wat is lichtschakelaar in het frans?

+2 stemmen
wie weet het?
Dec 9, 2011 geplaatst in Frans door anoniem

3 Antwoorden

+3 stemmen
 
Beste antwoord
interrupteur
Dec 9, 2011 beantwoord door mollandaise
+1 stem
un interrupteur
Jan 6, 2012 beantwoord door snake41
+1 stem
interrupteur de lumière
Jan 10, 2012 beantwoord door anoniem

Gerelateerde vragen

1 antwoord 559x bekeken
1 antwoord 493x bekeken
1 antwoord 397x bekeken
Apr 21, 2017 geplaatst in Frans door jaap_cox
1 antwoord 734x bekeken
4 antwoorden 607x bekeken
...