Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Hoe vertaal ik Dijk en Sloot in het Engels?

+1 stem
Was is de correcte vertaling van Dijk en Sloot in het Engels? en bestaan die wel? want als een toerist hier in nederland op vakantie gaat dan ziet hij toch ook een dijk en een sloot, wat is dan de correcte vertaling?
Jun 21, 2012 geplaatst in Engels door szabine

2 Antwoorden

+4 stemmen
 
Beste antwoord
een dijk en een sloot  =  a dike and a ditch
Jun 21, 2012 beantwoord door spanishjohan
Jun 21, 2012 geselecteerd door vertalen.nu
0 stemmen
dike and  canals
Jul 12, 2012 beantwoord door anoniem

Gerelateerde vragen

4 antwoorden 838x bekeken
2 antwoorden 584x bekeken
1 antwoord 287x bekeken
1 antwoord 380x bekeken
...