Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Wat is de Engelse vertaling van 'op een na laatste'

+2 stemmen
Bijvoorbeeld op een na laatste stap in een proces.
Dec 6, 2011 geplaatst in Engels door anoniem

2 Antwoorden

+1 stem
 
Beste antwoord
Dat is "second to last"
Dec 6, 2011 beantwoord door anoniem
"one but last" mag ook
+1 stem
Het juiste antwoord is SECOND-LAST
of Second to last

Dus "the second-last step in the procedure"
Jan 7, 2012 beantwoord door spanishjohan
Jan 7, 2012 gewijzigd door spanishjohan
...