Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

wat betekent shouts (everybody shouts)?

0 stemmen
ik moet een boekverslag maken over een engels boek maar ik weet niet wat het betekend
Dec 6, 2011 geplaatst in Engels door anoniem

3 Antwoorden

+2 stemmen
 
Beste antwoord
Iedereen roept?
Dec 6, 2011 beantwoord door anoniem
+1 stem
Shouts betekent schreeuwen , gillen
everybody shouts betekent iedereen schreeuwt
Dec 8, 2011 beantwoord door anoniem
0 stemmen
het betekent: iedereen roept, schreeuwt
Dec 13, 2011 beantwoord door anoniem

Gerelateerde vragen

1 antwoord 253x bekeken
1 antwoord 342x bekeken
2 antwoorden 973x bekeken
1 antwoord 449x bekeken
1 antwoord 209x bekeken
...