Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

fuhle dich gedruckt

0 stemmen
wat betekend dit???????????
Dec 7, 2011 geplaatst in Duits door anoniem

2 Antwoorden

+1 stem
 
Beste antwoord
beter: teneergeslagen, moedeloos, droevig
deze woorden drukken een gemoedstoestand uit,
depressief is een ziektebeeld

Overigens zou het moeten zijn: ich fühle mich gedruckt
of: du fühlst dich gedruckt
Dec 28, 2011 beantwoord door marylin
0 stemmen
Dat betekent 'je depressief voelen'
Dec 7, 2011 beantwoord door sebastiaan

Gerelateerde vragen

1 antwoord 133x bekeken
...