Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Diabetes is een ziekte. in het engels

0 stemmen
Diabetes is a disease, dat klinkt alsof het besmettelijk is. Is er een andere / betere vertaling voor?
Okt 18, 2012 geplaatst in Engels door lovestone.

1 Antwoord

0 stemmen
 
Beste antwoord
Je kunt ook "illness" gebruiken, maar disease is goed
Okt 18, 2012 beantwoord door mollandaise
Okt 25, 2012 geselecteerd door lovestone.

Gerelateerde vragen

1 antwoord 169x bekeken
15 antwoorden 8,099x bekeken
1 antwoord 640x bekeken
...