Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

hoe vertaal ik het word vak naar engels

+1 stem
hoe vertaal ik het word vak, in de zin: ik heb als vak engels gekozen. of ik heb in mijn vakken pakket engels en wiskunde
Dec 13, 2011 geplaatst in Engels door anoniem

2 Antwoorden

+2 stemmen
 
Beste antwoord
In dit geval is het subject. As subject I chose English. En in het tweede geval zeg je: In my unit of study I have got the subjects English and Mathematics.
Dec 14, 2011 beantwoord door anoniem
+2 stemmen
subject english
Dec 14, 2011 beantwoord door anoniem

Gerelateerde vragen

5 antwoorden 734x bekeken
4 antwoorden 824x bekeken
2 antwoorden 226x bekeken
...