Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Wat is "Het record" in het Frans? [gesloten]

+1 stem
Ik krijg alleen maar "entrée" of "le record" , maar bij "le record" staat er als Nederlandse vertaling: "D-snaar"
gesloten met de reden: antwoord bekend
Nov 28, 2012 geplaatst in Frans door Ruthjeeh
Mar 13, 2013 gesloten door vertalen.nu

1 Antwoord

+1 stem
 
Beste antwoord
Toch is "le record" helemaal goed :-)
Nov 28, 2012 beantwoord door mollandaise
Mar 13, 2013 geselecteerd door vertalen.nu

Gerelateerde vragen

1 antwoord 114x bekeken
1 antwoord 144x bekeken
Apr 21, 2017 geplaatst in Frans door jaap_cox
1 antwoord 246x bekeken
4 antwoorden 213x bekeken
0 antwoorden 590x bekeken
Dec 8, 2015 geplaatst in Frans door ajla
...