Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

de beste vertaling in engels voor"De aanhouder wint."

+4 stemmen
engels, uitdrukking
Dec 17, 2011 geplaatst in Engels door anoniem
persistence pays off

5 Antwoorden

+1 stem
 
Beste antwoord
Het spreekwoord De aanhouder wint is in het Engels: DOGGED DOES IT  (letterlijk vasthoudend doet het)
Dec 21, 2011 beantwoord door marylin
better:  It's dogged that does it
"The house always wins" mag ook.
+1 stem
persistence, het word in 1 woord samengevat.
Dec 17, 2011 beantwoord door anoniem
+1 stem
it's persistence that accomplishes something
Dec 17, 2011 beantwoord door sebastiaan
perseverance kills the game
of
dogged does it
+1 stem
sorry, 't is persistence severes
Dec 19, 2011 beantwoord door anoniem2
severes kan volgens mij niet, het is geen werkwoord.
severe is ernstig, sober. er is wel een werkwoord "to sever"en dan zou het worden  severs, dus zonder de e tussen de r en de s.
0 stemmen
persistence severse
Dec 19, 2011 beantwoord door anoniem2

Gerelateerde vragen

1 antwoord 1,012x bekeken
1 antwoord 5,671x bekeken
Dec 1, 2011 geplaatst in Latijn door anoniem
...