Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Vertaling "de aanhouder wint" en "levensgenieter"

0 stemmen
Ik studeer Italiaans maar kan het volgende niet terugvinden:

- ik had graag de vertaling geweten van het spreekwoord: de aanhouder wint in het Italiaans en van het woord levensgenieter.

Bedankt!
Apr 11, 2017 geplaatst in Italiaans door Conoscitore

1 Antwoord

0 stemmen
 
Beste antwoord
Volgens het normale woordenboek NL-IT:
Levensgenieter: gastronoma, gastronomo, buongustaia, buongustaio, epicureo, viveur, amante della bella vita
De aanhouder wint: la costante vince la gara, La persistenza vince
Apr 13, 2017 beantwoord door spanishjohan
Mei 5, 2017 geselecteerd door Conoscitore

Gerelateerde vragen

5 antwoorden 14,406x bekeken
Dec 17, 2011 geplaatst in Engels door anoniem
1 antwoord 4,490x bekeken
Dec 1, 2011 geplaatst in Latijn door anoniem
...