Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

wat betekend introverted in het nederlands ?

+1 stem
wat betekend introverted in het nederlands ?
Dec 21, 2011 geplaatst in Engels door anoniem

1 Antwoord

+1 stem
 
Beste antwoord
introverted betekent introvert of in zichzelf gekeerd
Hij is een introvert mens=Hij sluit zichzelf uit Geen gemoedstoestand tonen.
Dec 21, 2011 beantwoord door marylin

Gerelateerde vragen

1 antwoord 557x bekeken
3 antwoorden 538x bekeken
1 antwoord 769x bekeken
Sep 19, 2012 geplaatst in Engels door dree1956
1 antwoord 2,920x bekeken
1 antwoord 1,031x bekeken
Jan 18, 2012 geplaatst in Engels door anoniem
...