Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Wat betekent 'pour le meilleur et pour le pire' in het Nederlands?

0 stemmen
Dat staat in de titel van een artikel dat over het homohuwelijk gaat. Betekent het 'in goede en in slechte tijden'?
Dank bij voorbaat.
Jun 5, 2013 geplaatst in Frans door JoannaJojo
Jun 5, 2013 gewijzigd door JoannaJojo

1 Antwoord

0 stemmen
 
Beste antwoord
EN: for better and for worse
NL: in voor- en tegenspoed.
Jun 5, 2013 beantwoord door spanishjohan
Jun 5, 2013 geselecteerd door JoannaJojo

Gerelateerde vragen

2 antwoorden 516x bekeken
1 antwoord 374x bekeken
2 antwoorden 132x bekeken
...