Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

NL vertaling van combi-woord Operational Excellence

0 stemmen
korte vertaling van genoemde begrippen zodat in een keer duidelijk wordt in het NL wat bedoelt wordt.
Jul 17, 2013 geplaatst in Engels door antonV

1 Antwoord

0 stemmen
 
Beste antwoord
operational excellence = operationele uitnemendheid

synoniemen: uitmuntendheid, uitstekendheid, voortreffelijkheid
synoniem voor operationeel: gebruiksklaar
omschrijving: de uitmuntende prestaties van operationele processen
Dit komt o.a. tot uiting in de volgende factoren:
hoge efficiency en kwaliteitsniveaus van de processen
geringe uitval (waste)
lage productiekosten
volledige controle over de processtromen
innovatieve en flexibele organisatie
voldoen aan klantwensen
Jul 17, 2013 beantwoord door spanishjohan
Jul 17, 2013 geselecteerd door antonV

Gerelateerde vragen

1 antwoord 17,937x bekeken
Feb 27, 2015 geplaatst in Overig door aagje
3 antwoorden 1,662x bekeken
1 antwoord 101x bekeken
...