Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

wat betekent het Schotse woord 'a willie-waught' ?

+3 stemmen
komt voor in het lied Old Lang Syne
Jan 9, 2012 geplaatst in Engels door anoniem

1 Antwoord

+1 stem
 
Beste antwoord
a willie waught = a good will drink
Aangeboden en gedronken tijdens oud en nieuwjaar viering.
Komt voor in de song Auld Lang Syne
Voor alle informatie ga naar Wikipedia nl, zoek Auld Lang Syne. Hier vindt je de beschrijving en de tekst.
ga naar: www.worldburnsclub.com/poems/translations/auld_lang_syne.htm en je vindt de vertaling in modern Engels.
Jan 9, 2012 beantwoord door spanishjohan
Thanks a lot my dear !

Gerelateerde vragen

2 antwoorden 163x bekeken
1 antwoord 131x bekeken
1 antwoord 400x bekeken
Jan 28, 2012 geplaatst in Engels door anoniem
1 antwoord 199x bekeken
Jan 28, 2019 geplaatst in Engels door SOMME
...