Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Wat betekent a heffalump?

0 stemmen
Ik kwam het woord in een boekje tegen en zou graag de vertaling willen weten
Jan 28, 2012 geplaatst in Engels door anoniem

1 Antwoord

0 stemmen
 
Beste antwoord
The HEFFALUMP is het originele ontwerp van de imaginaire olifant die voorkomt in de Winnie-the-Pooh animaties. Hij treedt zelf niet op maar wordt voortdurend genoemd. Tekst en tekeningen van A.A. Mine
Jan 28, 2012 beantwoord door spanishjohan
beste spanishjohan bedank voor het antwoord het komt inderdaad uit dat boekje
Ja, het woord ‚Heffalump’ is afgeleid van ‚Can I have a lump?’, dus ‚Mag ik een klontje [suiker]’?

Gerelateerde vragen

1 antwoord 417x bekeken
1 antwoord 369x bekeken
1 antwoord 498x bekeken
2 antwoorden 436x bekeken
...