Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Wat is een tekstballon in het Frans?

0 stemmen
Hoe zeg je in het Frans "tekstballon"?
Jan 16, 2012 geplaatst in Frans door anoniem

2 Antwoorden

+2 stemmen
 
Beste antwoord
une bulle of un ballon (de texte)
Jan 16, 2012 beantwoord door mollandaise
Dank je wel, we hebben dit ook toegevoegd aan ons woordenboek:
http://www.vertalen.nu/vertaal?vertaal=spreekballon&van=nl&naar=fra
geheel eens met bulle, phylactère is academisch maar niet begrepen door veel mensen. Er is op het ogenblik een pgma op de tv dat "un monde de bulles" heet. Phylactère heeft ook nog een religieuse achtergrond.
+1 stem
Het enige juiste antwoord is: un phylactère
Sep 25, 2012 beantwoord door anoniem

Gerelateerde vragen

1 antwoord 74x bekeken
2 antwoorden 3,990x bekeken
1 antwoord 612x bekeken
2 antwoorden 160x bekeken
...