Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Wat is mooi Engels voor 'spreekwolkje'?

–1 stem
Google Translate en vertalen.nu geven 'speaking cloud'. Gebruikt de gemiddelde Engelsman dit woord ook?!
Dec 12, 2011 geplaatst in Engels door anoniem

2 Antwoorden

0 stemmen
 
Beste antwoord
Zowel Google als wij (vertalen.nu) zitten er naast. De meest gebruikte vertalingen zijn:

- speech balloon
- speech bubble
- dialogue balloon

We gaan dit uiteraard ook verwerken in onze woordenboeken.
Dec 12, 2011 beantwoord door vertalen.nu
0 stemmen
Text balloon
Apr 8, 2018 beantwoord door Alice1963

Gerelateerde vragen

2 antwoorden 624x bekeken
15 antwoorden 6,958x bekeken
1 antwoord 562x bekeken
2 antwoorden 268x bekeken
2 antwoorden 316x bekeken
...