Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

kan iemand deze werkwoorden vervoegen van: müssen, wollen, wissen, können, haben und sein??

0 stemmen
zo snel mogelijk
Jan 15, 2015 geplaatst in Duits door aagje

2 Antwoorden

+1 stem
 
Beste antwoord
t.t.
ich muss
du musst
er muss
wir müssen
ihr müsst
sie; Sie müssen

ich will
du willst
er will
wir wollen
ihr wollt
sie; Sie wollen

Ich weiß
Du weißt
er weiß
wir wissen
ihr wisst
sie wissen

ich habe
du hast
er hat
wir haben
ihr habt
sie haben

ich bin
du bist
er ist
wir sind
ihr seid
sie sie sind
Jan 15, 2015 beantwoord door Emmae1997
Jan 15, 2015 geselecteerd door aagje
eey
bedankt he
–1 stem
Zo snel mogelijk is als je zelf even je vingertjes laat wapperen:
http://www.vertalen.nu/vervoegen/
Jan 15, 2015 beantwoord door mollandaise

Gerelateerde vragen

1 antwoord 486x bekeken
1 antwoord 133x bekeken
1 antwoord 151x bekeken
1 antwoord 167x bekeken
...