Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

wat betekent imagination?

+2 stemmen
kwam uit een speech van barack hussein obama, voor in het boek; Plastic Soep.
Jan 26, 2012 geplaatst in Engels door anoniem

3 Antwoorden

+1 stem
 
Beste antwoord
Fantasie
Verbeelding
Verbeeldingskracht
Voorstellingsvermogen
Allemaal Imagination
Jan 26, 2012 beantwoord door spanishjohan
0 stemmen
dat betekent: verbeelding
Jan 29, 2012 beantwoord door anoniem
0 stemmen
het is ''verbeelding'' of fantasie''.
Feb 1, 2012 beantwoord door anoniem

Gerelateerde vragen

1 antwoord 202x bekeken
1 antwoord 600x bekeken
1 antwoord 328x bekeken
2 antwoorden 1,569x bekeken
2 antwoorden 282x bekeken
...