Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

hoe zeg je: ik kom het best tot mijn recht als.....

+2 stemmen
hoe zeg je: ik kom het best tot mijn recht als.....

come to my right klinkt niet helemaal goed, maar misschien is dat toch juist?
Jan 29, 2012 geplaatst in Engels door anoniem

4 Antwoorden

+2 stemmen
 
Beste antwoord
I'm at my best when (if)......  of
I come to my best results when....

Betere vertaling:
I come to full adventage when
Jan 29, 2012 beantwoord door spanishjohan
Jan 29, 2012 gewijzigd door spanishjohan
+2 stemmen
I am at my best when... (if)
I look my best when... (if)
Jan 29, 2012 beantwoord door mollandaise
0 stemmen
je moet het in een voledige zin plaatsen anders lopen de beteikenissen en vertalingen uiteen.
Feb 1, 2012 beantwoord door anoniem
0 stemmen
I give the best results when.......
or
my best results are when I......
Dec 16, 2012 beantwoord door aartjee

Gerelateerde vragen

2 antwoorden 673x bekeken
1 antwoord 279x bekeken
3 antwoorden 1,485x bekeken
...